Member login

do you have an account Login

Your personal data is processed within the scope of the Kvkk Text. Clicking the "Register" button Membership AgreementYou confirm that you have read and accepted.

ONE RIDE 2023

2023-11-02

Dünya genelinde İlk kez 2011 yılında düzenlenen One Ride sürüş etkinliği, sürüş tutkusu olan Royal Enfield motosiklet sahiplerini bir araya getirmek amacıyla başlatıldı. Etkinlik, ilerleyen zamanlarda One Ride Pure Motorcycling'i kutlayan en büyük Royal Enfiled markalı motosiklet sürüş etkinliğine dönüştü.

One Ride sürüş etkinliği Türkiye’de ilk kez 2022 yılında Tie Turizm’in ev sahipliğinde yapıldı. Bu yıl da geçen yıl olduğu gibi One Ride etkinliğine ev sahipliği yapmaktan Tie Turizm olarak mutluluk duyduk. Bu yılki etkinliğimizde geçen yıldan farklı olarak Royal Enfield sevdalısı dostlarımızı, bambaşka bir destinasyona götürmek istedik. Royal Enfield marka motosikletlerimizle Antalya’nın muhteşem güzellikleri ile dolu olan tarihi ve doğasını keşfetmeye çıktık. Royal Enfield sevdalısı yabancı misafirlerimizin ve diğer arkadaşlarımızın katılımıyla Tie Bike Store’de buluştuk.  Tie Bike Store’da ayak üstü kahvaltımızı yaptıktan sonra saat 10.00 civarında 18 Royal Enfield Motosiklet ve sürücü ekip arkadaşlarımızla yola koyularak turumuza başladık.  Rotamızın ilk durağı tüm Akdeniz’in en iyi korunmuş Roma Dönemi Antik Tiyatrosu olan Aspendos Antik Tiyatrosu olmuştur. Aspendos Antik Tiyatrosu gerek mimari özellikleri gerekse iyi koruna gelmişliği ile Roma Devri tiyatrolarının günümüzdeki en seçkin temsilcilerinden birisidir. O dönemin inancıyla Tanrılara ve devrin imparatorlarına adanan yapı, Roma tiyatro mimarisinin ve yapım tekniğinin son çizgilerini sergiler. Devrinin görkemli yapılarından biri olan Aspendos tiyatrosu 15 ila 20 bin kişiyi seyirci olarak alabilmektedir. Günümüzde hala Aspendos Antik Tiyatrosunda tiyatro, dans gösterileri ve konserler verilmeye devam etmektedir. Aspendos Antik Tiyatrosundan sonra Aspendos Su Kemerlerine geçerek burada kısa bir mola verdik. Misafirlerimize tarihi bir görsel şölen deneyimi yaşattıktan sonra doğanın tam kalbine inerek Köprülü Kanyon Milli Parkına ulaşmak için Toros Dağları'ndan doğarak doğa harikası kanyonlardan geçen Köprüçayı seyrederek Beşkonak bölgesine ulaştık. Köprüçay üzerindeki Tarihi Roma Köprüsü olan Eurymedon Köprüsünün üzerinden motorlarımızla geçtikten sonra Psidya Eyaleti’nin başkenti olan Antik Selge şehrine ulaştık. Buradan One Ride 2023’ün ana güzergahı olan Adam Kayalar bölgesine ulaştık. Adam Kayalar ‘’Konglomera’’ kayalardan oluşan fantastik bir bölgedir. Misafirlerimiz Adam Kayalar Bölgesinde motosikletleri ile fantastik kaya oluşumlarının arasından geçip, Adam Kayaların muhteşem doğasına hayran kaldılar. Çay kahve molasından sonra, bu bölgenin dünyanın en güzel yürüyüş rotalarından birisi olmasından dolayı, misafirlerimize bölgede kısa bir yürüyüş yaptırarak bambaşka bir deneyim yaşamalarına olanak sağladık.

Sonrasında geri dönüş rotasına başlayarak Beşkonak’taki One Ride 2023 için özel olarak hazırladığımız Royal Enfield ve One Ride 2023 bayrakları ile donatılmış bölgeye giderek misafirlerimizin yorgunluk atarak ‘’Barbekü’’ keyfi yapmasını sağladık. Uzun soluklu Barbekü ve dinlenme molasından sonra Antalya’ya doğru dönüş yoluna çıktık. Bu keyifli günü akşam saatlerinde Tie Bike Store’da sonlandırdık. Bambaşka heyecanlar ve sürpriz dolu yeni anılar biriktirmek üzere One Ride 2024’te görüşmek üzere…

Comments

Comment

For detailed information on the Protection of Personal Data, Privacy Policy and Cookie Usage Principles Click. OK